söndag 15 februari 2009

Godis

Jaha det här har varit en lugn helg, då jag fortfarande inte är frisk :( Dock så har jag inte haft någon feber på hela helgen! Skönt!

I Fredags var jag bara hemma, men på kvällen åkte jag och syrran iväg och tittade på herrarnas innebandymatch i Lundbystrand :) Dom vann med 8-0! GÖTT!

I lördags satt vi hemma och mös i soffan till melodifestivalen och film..

Idag åkte vi iväg och köpte massa godis m.m :P

Lösgodis
Glass

Chips
Chokladkaka
Läsk

Hmm nyttigt va? Annars så har vi inte gjort så mycket mer idag..

//Sandra

Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. svar: Jaa...the Ring är HEMSK!!

    Jag vet faktiskt men jag har alltid haft den känslan...läskigt va?

    SvaraRadera
  2. Ja de var trevligt hon var la inte så nöjd med spelningen men men! Jag har faktiskt redan röstat =) Du skicka ut de på facebook :)
    Har du haft en bra helg nu då?

    SvaraRadera
  3. Du kanske börjar bli frisk..?

    Men godis och sånt är gott =) det får man unna sig ibland =)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.