måndag 2 februari 2009

Datorn fixad =)



YEs! Min dator är fixad. Jag glömde ju nämna det igår. Min bror har suttit och fixat massor med min dator i helgen. Så nu är den som NY och fräsch och jag kan ÄNTLIGEN föra över bilder och videos mellan mobilen och datorn.. Jag kan även öppna och titta på videos från min kamera! =)
Så nu kommer det säkert flyga upp lite vidoeblogging här minsann :P



Jag vill iaf verkligen TACKA dig Klas! Jag är jättetacksam, att du orkar sitta och pilla så mycket med min dator*


***


Om ni vill vara snälla och gulliga, så får ni gärna Klicka på länken nedan och RÖSTA på min brors egendesignade motorcykel. Han skulle bli jätteglad för era röster, då han faktist kan vinna sin egendesignade MC, om ni bara hjäper honom och lägger 1 röst. 1 röst tar ca 30 sekunder.. Det har ni nog alla tid över till ;)

TACK på förhand!



RÖSTNINGSLÄNK

bloglovin

1 kommentar:

  1. Vad visas dina kamerafilmer i för program? Min kamera är skum, filmerna spelas in i och spelas upp i Quick time...

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.