torsdag 19 februari 2009

Åh va kul!



Åh va kul det va att äntligen få träna lite innebandy igen!
Dock blev jag rätt yr.. hehe.. Men nu är det 1 dag vila,
sedan är det en viktig match på lördag!
Det visar sig att jag tydligen ska spela forward! SkoJ! :)
Det var länge sedan jag spelade forward.
Jag har ju spelat center sedan jag kom till detta laget.
Det blir en utmaning, men en riktigt kul sådan! =)

Pelle tycker att jag ska göra 4 poäng för hans skull..
Vi får la se hur det går?!


Nu ska jag ta och fixa något att äta, är vrålhungrig..
Jag har redan slängt i mig lite choklad! :P ...mmm...


*

Ladda ner min speciella låt till mig bror*



LÄNK till inlägget om historian bakom låten:


Follow Sandra Gee ~ Blog

4 kommentarer:

  1. sv; låter verligen sjukt bra du :D
    haha, jag vet, rätt poppis xD
    Llr så snackar jag med många :P

    SvaraRadera
  2. sv; Ja, har hört den låten som spelar först innan, sjukt bra :D
    Haha, ja verkligen :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. sv; jaa, den är så sjukt bra verkligen, den har gått igenom min mp3 många många ggr :D
    Ja just det, den hette det, var inte riktigt säker ^^,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lycka till på lördag!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.