lördag 14 februari 2009

Näsa, INTE nos!!

HAHAHA så jäkla präktig unge!



bloglovin

7 kommentarer:

  1. Svar till:

    Tja! Haha fan va nice! Detta måååste jag prova! :P

    Haft en bra fredagskvälL?

    //Sandra
    ---

    Jag lovar det är verkligen hur kul som helst! :) Man måste bli medlem för att ladda ladda upp och göra om sina egna bilder men det är gratis och går på en minut.

    Fredagskvällen har varit bra, lugn och skön hemma i soffan. Hoppas du har haft en bra kväll :)

    / Zolyra

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHHAHAAHHA xD Fan va klockren unge!! xD HAHAH

    SvaraRadera
  3. hittade den genom pernilla =) stackarn hoppas du blir frisk snart.
    själv e ja ny opererad o ligger hemma i sängen de va skönt i början på veckan men börjar bli långtråkigt nu =(

    ser att du lagt till besökare per dag o så i din blogg hur lägger ja till de? hittar fan inte kraaam

    SvaraRadera
  4. heheh jaa :D
    fredagkvällen var kanon, bara en massa mys. själv? :) kram

    SvaraRadera
  5. Haha ja klart! Mitt täcke rör man aldrig :) Händer för kul idag då? Kram

    SvaraRadera
  6. Hahhaa...
    Jävla unge.
    Skulle ju pränta in de i den andre om huruvida de heter nos eller näsa..
    Stackars hans klasskamrater.

    SvaraRadera
  7. Till TIJE:

    Hej Tije! Kul att du kikade in och lämnade en kommentar! Det gillar jag! =)

    Hahaha ja jag hade aldrig klarat av en sådan unge! hehe

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.