måndag 25 maj 2009

Virres utflyttningsfest - JÖNKÖPING

Follow Sandra Gee ~ Blog

Här kommer lite videos och bilder från Jönköping i fredags!

Detta är en filmsnutt från min kusins utflyttningsfest! GRYM LÅT!!

Dans på förfesten :P PHATT BASS


















Väl inne på krogen! Sassa, Jag, Nadja


















Sassa, Jag, Nadja och någon???


















Sassa, Jag, Nadja, Syrran =)


















Shit vad gör han??? Försöker tränga sig in i våran bild? :s hahaha








Guuud vad glad jag blir av sådan här musik! Saknar det i Göteborg!

Titta, jag fick också en puss på kinden till slut! precis som Mamma fick :)

Bilando... SKÅL!!

Självklart så spelades Baby Alice också! "Mr.Dj" blev det den här gången!

Så självklart var jag tvungen att filma det kände jag :P Alltid kuL!

Dock var det precis innan stängningsdags..

7 kommentarer:

  1. Ja mn det gör jag så gärna!!! MEn gör det inte för att vara snäll, gör det för att jag tycker ni är så bra!!! :)

    KRam snygging!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. såg ut som ni hade riktigt skoj =). å bra musik smak har ni me ;). du kan få 1 del av mig om du vill ha?? bara å kolla min blogg så ser du 1 del låt tips

    SvaraRadera
  3. Hah! Jag drömde om dig inatt! Såg dig nånstans, helt plötsligt var jag osminkad och kunde inte med att visa mig för dig! Haha =)
    Lite kul att du kommenterade min blogg inatt =D

    U&W? Vad är det för ställe? Ligger det i Gbg?
    OCH SÅ BILLIGT?!

    Man kan inte alltid ha ork till allt.
    Ibland "orkar" jag inte ens svara på kommentarer vilket känns en aning pinsamt.
    Men sen när jag väl gör det så blir det halva romaner nästan ;)

    Hur hade du det i Jönköping?
    Längesedan jag var där nu kom jag på.

    Annars är det bara bra här, började jobba idag efter 1 veckas ledighet.. Vart över i Polen förra söndag-ons och hälsat på mormor som är dålig =/
    Och eftersom det var röd dag i torsdags samt en klämdag i fredags så stannande jag kvar hos pojkvännen ons kväll till igår kväll.. Så det har vart myyyyyyyyyyycket mys, mys och åter mys .. har nästan gosat sönder varandra ;)

    Märks att kroppen VERKLIGEN legat i vila under denna lediga vecka. Var trött, matt och slut i kroppen till 85% efter jobbet idag. Vilade 2 timmar hemma och knatade iväg till gymmet sen.
    Musklerna hade som tur var inte förtvinat under denna ledighet =D
    Det värker som 17 i benen om inte annat.. Och det är väl inte så konstigt kanske när man som sagt jobbar som mattant ;)

    Gnällgnäll.. blablablaa=)

    När och vart åker ni på turné nästa ggn?
    Hur går det med jobbet i hamnen(?) ?=)

    Ha en härlig kväll!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. asså du e småländska =). ok då har man nåt å se fram emot då ;). ja har varit DJ men la ner de pga lite som hände i mitt liv å så fick ja ju min son. han e prio 1 å kommer alltid förbli de. så då la ja av me DJandet men musik intresset lever kvar. kolla i min blogg på låt tipsen så får du se bra tips på en lyckad fest musik ;). sitter å lyssnar på nåra megamixar ja pillat ihop. saknar verkligen tiden som DJ. trevlig vecka på dig tjejen. KRAM

    SvaraRadera
  5. mmm dålig på låt titlar?? å du ska va artist ;). ska väl gå å fixa över lite te dig. se om datorn gillar mig för de ja kommer göra me den =). nja vet inte om ja kan hålla me dig om musik e de bästa för kropp å själ. stått framför bas element å fått 141db rakt på mig hjärtat hoppa till lite så kroppsligt e de nog inte så bra ;). själen mår nog bra av de. man finner ju en inre ro. ska se om ja kan göra nån ny megamix te er i Baby Alice. ska bara hitta bra låtar å fixa nytt DJ program. å lille man tar nog efter mig när de gäller allt. innebandyn älskar han. ska va me å spela me far sin på matcherna =). musiken ja där kan ja nog inte kommentera om nåt. han kommer bli värre än mig. händer de nåt kul i veckan hos dig då? KRAM

    SvaraRadera
  6. åh, då har jag något att se framemot :)
    är låten långt borta? ;)

    kram Emelie

    SvaraRadera
  7. Hallå!
    Jo, jag var faktiskt en sväng på A6, såg modevisning vid 13-tiden tror jag. Var dock en del folk så jag såg inte dig iaf!
    Hur blir det utlottning av eran skiva då?! Har ju inte köpt än...

    Kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.