lördag 9 maj 2009

FEST i Studion! =)

Jaha just nu är jag i studion och jobbar.. Har jobbat sedan 10.00 i förmiddags.. Och jag jobbar till kl 20.00 drygt ikväll...
Sedan hade jag tänkt att bara vara hemma och lugna ner mig i kropp och sinne, och även spara på lite pengar.
Men NEJdå.. Direkt när jag slutar så kommer vänner förbi.
De vill att vi ska festa här i studionfe haha :P
Efter det vet jag inte vart kvällen/natten leder!? Men det blir säkert kuL! =D

Nu måste jag jobba vidare...




...Ooh SHIT.. va hungrig jag blev nu!

Follow Sandra Gee ~ Blog

4 kommentarer:

  1. SV: Nja, det var väl ca 1,5 år sedan eller något...

    kej, gött =) ja, läs mitt senaste inlägg så får du se vad som har hänt hittills... något utöver det vanliga kan jag säga...

    kram

    SvaraRadera
  2. GODMORGON.HA EN BRA DAG.KRAM

    SvaraRadera
  3. Sandra, måste berätta! Igår var ja ute och festade med ett par barndomskamrater. På bussen ville dom hade musik. Så dom tar upp mobilen. Och gissa vad dom spelade!! If u want me, Pina colade boy, och hemma på förfesten va det HURRICAN på youtube!!! Jag blev så glad!!! Var tvungen att berätta de för dig!! Hoppas din helg har vaarit bra!!! Kram!!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.