lördag 2 maj 2009

Hejje

Hejje

Förlåt att jag svikit bloggen i helgen.. men jag har ju besök här hela helgen och har fullt upp hela tiden.. Med att umgås, spela matcher, jobba på cupen, jobba i studion..
Nu ska jag iväg om 20 min och jobba på evenemang i studion, för att sedan sitta i sekiteriat på cupen.. och även spela 1-2 matcher. Jag kommer vara klar på cupen kl 01.00 ca inatt.. KUL när man skulle ha gått på David Guetta ikväll :(
Men men man måste ju hjälpa klubben.. Men ska försöka byta av med någon.

Kommer blogga om helgen, efter helgen.. Kommer komma en hel del bilder och lite videos m.m..
Jag måste säga att jag haft det sjukt kul än så länge i helgen..! :)

KRAM


Follow Sandra Gee ~ Blog

5 kommentarer:

  1. När kommer videon? Var det inte 30e april? :P

    Längtar!!! kram//Emelie

    SvaraRadera
  2. Bra, men den som väntar på nå gott ;)

    Har ni några spelningar bokade i sommar då??
    Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Fan va grymt! Det borde ju ge en massa fler lyssnare! Kommer bli kanon det där! Succé!! :)

    Hoppas på fler gig också så jag kan komma och se er... plus att jag skulle göra ditt hår kanske :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Gillar din musik :) Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Hur gick kuppen sen då? =)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.