tisdag 26 maj 2009

IFK Göteborg - Malmö FF - ULLEVI - 25 maj 2009

Hejje!


Igår var jag och syrran i stan och umgicks med Hanna B från Varberg! =)
Sjukt kul att träffa dig igen Hanna, det va ju ett tag sen..
Vi mötte även upp Nadja en stund.


Hanna hade kört några vänner till göteborg för att de skulle se IFK-Malmö.. Till slut när alla affärer var stängda och vi inte hade nåt roligt för oss så promenerade vi runt halva stan haha och hamnade till slut utanför Ullevi och satt där i säkert 1 timme drygt.. Skönt att höra den stämningen =)



Det var värsta hulliganbråket efter matchen också!! Nä skoja bara ;)


Follow Sandra Gee ~ Blog






Idag gick jag upp tidigt för att köra Nadja till sjukhuset! Den här gången följde jag inte med in.. utan jag stannade kvar i väntrummet. Ville inte riskera att må dålgit och spy offentligt igen :S HAHAHA. Plus att den här gången var hennes mamma med henne in (som är sjuksköterska själv).

Det gick bra iaf, sedan bjöd Nadja mig på Kinarestaurang som ett tack för hjälpen :) Så tack själv Nadja :). Maten va god!!

Speciellt SALLADEN! Jag älskar den salladen! Här har ni en bild på min salladstallrik ;)

Sedan åkte vi hem och tänkte titta på film, men så blev det inte. Vi åkte istället iväg och lämnade in min Sony Ericsson mobil som inte gick att ladda redan efter typ 3 månader. Helt död!

Sedan åkte vi hem och tittade på filmen! "Vem vill du ta med till en öde ö?" heter filmen! Den var grym tycker vi! Älskar "Amanda Bynes" i hennes roller/filmer!

Direkt efter filmen så åkte jag och nadja iväg och piercade massa hål i våra öron! En impuls idé som bara kom sådär ;) Så nu har jag inte bara 2 hål i öronen längre, utan 5 hål! Och Nadja har 6 hål hehe..



9 kommentarer:

  1. Hockey arena??????? ;). kan tänka mig att de va tryck där igår. hade funderingar på å åkt ner å kollat på matchen men så blev de icke.
    ska man kalla dig nål dyna nu då lr?? =) KRAMEN

    SvaraRadera
  2. smällar man får ta. kommer fler matcher ju. kanske ska åka ner när DJURGÅRDEN kommer ner å lussar me blåvitt lite =). nåldyna va väl fel ord av mig. man e aldrig nån nåldyna förräns ambulans personalen satt dropp i FOTEN på en =). ja du i helgen vet ja inte va som händer. funderar på 1 tripp ner te götet lr om 1 ska sitta hemma å fixa te nåra mixar. men men vi får se va som händer. på sönda kommer sonen min hit igen så då lär ja ha fullt upp =). va ska du själv hitta på då?? KRAMEN

    förresten har du fått mailen ?? ;)

    SvaraRadera
  3. Tror jag med... å det där med ullevi kan jag inte svara på, men vi får väl satsa på att du har rätt ;)

    SvaraRadera
  4. GAMLA ULLEVI!!!!

    SvaraRadera
  5. Taaack vännen =) Ja jag hade skitkul men fötterna var BIG AJ AJ!!! ;o) De va STCC själva som stod för casting och hela grejen iår. Skitkul! Allt bra med dej? Kram

    SvaraRadera
  6. Hahahah va goa ni er..satt o fnittra hela tiden!!

    Den "nya arenan" heter Gamla Ullevi fortfarande ;) Pappa jobbar där ibland =) Ha det underbaart!! Kraaam Julia

    SvaraRadera
  7. Kikar in en sväng. Mysig krogbilder!!! Hoppas allt är bra? Kramar

    SvaraRadera
  8. HSHHAHAHAHahahah yes yesyseyyesyes,, Emma vann

    SvaraRadera
  9. Till Emma:

    Haha sluta skriv anonym när du vet att jag vet att det är du ;) HAHAHHA

    Nä fan jag står fortfarande fast vid NyGamla Ullevi ;) haha

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.