tisdag 19 maj 2009

Finland/Turku - PART 1

Follow Sandra Gee ~ Blog



Hej! Förlåt att jag inte slängt upp något från helgen i finland ännu.. Men har varit sjuuukt trött. Kom hem igår sen eftermiddag.. Somnade kl 20.00 på kvällen..


Idag har jag haft fullt upp.. och det är mycket bilder och filmer som jag ska slänga upp på bloggen.. Här kommer några från fredagen.


Det första som händer när vi landat med planet i Åbo är att en limosine kommer och plockar upp oss :)


Sedan gick vi lite på stan, blev bjudna på restaurang! Och vi fick även åka med upp i en lyftkrans-korg eller vad man säger!? Sjukt läskigt! Först ville jag inte, men jag ville övervinna min rädsla och gjorde det! Alltså korgen vi stod i var sjukt liten! Jag och Andreas höll på att skita ner oss! Haha



65 meter åkte vi upp i luften i den lilla jävla korgen! :s





Haha alltså vi började redan dricka kl 11.00 (finsk tid) (10.00 svensk tid) på flygplatsen i Helsingfors.. Sedan på tidig kväll så bar det av i en stadsrunda med limosinen!







TIM & JAG


















JAG & CHAMPAGNE

















ANDREAS

&

TIM

12 kommentarer:

  1. Godmorgon.ska ni släppa ett album.är sugen på mer.kommer köpa den direkt,älska sån musik,även om åren börja komma uppåt.ha en skön dag.kram

    SvaraRadera
  2. godmorgon i stugan. hoppas att helgen har varit bra o att veckan har börjat bra. med mig e de bara fint, ska strax ut med hundarna o så. Ha en bra dag/ Micke

    SvaraRadera
  3. FAN va avis ja blev nu!!! Jag gör allt. Tvättar städar och bär era väskor! Vill med till Finland!! =D hehehehe

    SvaraRadera
  4. Ja det är så sjukt roligt! Åh, gud vilken bra musik, tack för tipset :)

    SvaraRadera
  5. Ååå, vilken lyx....Limo och champagne!!

    SvaraRadera
  6. SÖTA KILLAR;) VAR HITTAR MAN DOM;) HAHA

    SvaraRadera
  7. 65 meter upp i luften å så blåser de inte kraftigare va trist =). roligt när korgen vinglar lite å magen gör sig hörd =). allt verkar ha vart kul i vårt grann land iaf. lite sauna å öl blev de säkert ;).

    SvaraRadera
  8. oki doki=) de e ju skoj när de gungar. tar tid å komma upp men snabbt ner kommer man alltid hahahaha. ni har inga spelningar i närheten av falköping lr*?? skulle va skoj å gå å kolla på er.

    SvaraRadera
  9. favorit krögare här omkring nja de skulle va i skövde i så fall. men men man kan ju alltid kolla upp de. finns de nån möjlighet å få lr köpa 1 signerad singel helst maxi av er???

    SvaraRadera
  10. Åååååååååh! Vart har du köpt det snygga armband/ring-grejen du har där? Massa glitter ju *love*
    =)

    Stressa inte med bilderna, fastän vi är supersugna på att se dem.
    Vila och bli kvitt förkylning och trötthet och allt det där först! =)

    Hoppas allt är bra med dig annars.
    Kramar!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.