måndag 11 maj 2009

Musikvideo Release - Imorgon (Måndag)


ÄNTLIGEN! Imorgon släpps våran musikvideo till låten Hurricane


Då kommer jag uppskatta kommentarer om vad ni tycker ;)



Follow Sandra Gee ~ Blog





Hihi Andreas (Baby Alice) var ju hos mig här i Göteborg hela Valborgshelgen :) Det märks att vi båda 2 saknar våran gitarrist Jakob!

Här kommer 2 videos från när vi var på David Guetta, när vi imiterar Jakobs underbara danstil!

Killen som skuttar omkring helt förvirrad i svart tröja är Joel, som också var på besök hos mig över valborgshelgen =)

Imorgon slänger jag upp videon här =)

GODNATT på er raringar!

5 kommentarer:

  1. GODMORGON.så du spela i det bandet.ha en fin dag.kram

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj, varför Sandra varför :)

    SvaraRadera
  3. Till JOEL: Hahahaha bara för att ;)

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA jag kan inte sluta skratta åt din dansstil här Joel Hihihihihi :P

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.