torsdag 7 maj 2009

Träning, Finland, Videon


hej!


Igår tränade jag på gymet för första gången på sjukt länge! Det va skönT!

Tränade även idag tillsammans med Nadja och hennes syster! Passade även på att sola efteråt! SJUKT skönt att vara igång igen!

Igår när jag låg i solariet så kom våran låt Hurricane på radion :P hihi..

Har skärpt mig med maten idag också.. ätit var 3:e timma :) Känner mig duktig!

Längtar som satan tills nästa helg då vi flyger till Finland för att uppträda! Första giget i finland för oss! KUL! =)

Och videon kommer under helgen eller senast måndag ;)

Jag vet att ni fått vänta.. likaså vi. Men den som väntar på något gott ;)


KRAM



Follow Sandra Gee ~ Blog

5 kommentarer:

  1. Bikiniöverdelen hade samma strl som underdelen. Ofta man har samma strl upptill som nedtill.
    =/

    Åh, du får gärna kolla in mitt bildbevis på min vinst jag vann för en månad sedan.
    Fest hos mig den 1okt då jag fyller 25. Skall bara vinna några sådana omgångar till med 10-kassar-i-en-vinst. :)

    Var det mycket folk på Guetta? Åh, missar ju allt sånt roligt ju :(

    Hur ser eran turnéplan ut framöver då? :)

    Skall lägga mig så jag är utvilad till jobbet.

    Sov så gott :)

    SvaraRadera
  2. YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY!!! I´m gooing too Finlääääänd!! ;)

    SvaraRadera
  3. FÖR MIG ÄR DET SVÅRT VÄLJA DAGENS LÅT.NÄR MAN HAR 1500 SINGLAR+1000 CD SINGLAR OCH 2000 CD SKIVOR.ÄR ALLÄTARE.GILLA ALL MUSIK.KRAM

    SvaraRadera
  4. Spelades den på radion? =O Vilken kanal då? Jag har bara hört Mr Dj på radio en gång =)

    SV: Okej, grattis till bronset då! =)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Duktig du är som kommit igång med träningen igen! det inebär att jag oxå måste göra det ju ;) Har faktisk tvarit iväg två gånger i veckan och sprungit på löpbandet. Känns dock att förkylningen ligger och pyr lite i bakgrunden!
    Men skam den som ger sig!
    Kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.