tisdag 6 april 2010

Sandra Gee in SOLO Magazine

Oj oj oj vilken vecka!
Jag har verkligen kämpat för att bli frisk.. och i lördags hade jag bara lite lite snuva kvar. Så jag bestämde mig för att gå ut och festa med vänner, som jag hade ställt in mig på redan innan jag blev sjuk. Och det gick bra!

Vi började kvällen med att Nadja bjöd mig på en ganska sen middag, sedan förfestade vi lite hemma hos Nadja för att sedan dra till stan och möta upp Andreas med vänner på "Barsidan". Alltid lika trevligt där och Andreas vänner var sjukt trevliga :)

Vi gick sedan vidare därifrån till "Park Lane"... Därefter kommer jag dock inte ihåg så mycket mer.. Eller om jag ska vara ärlig så kommer jag knappt ihåg nåt från Barsidan heller hahahaha. Jag åt visst lite dåligt, plus att jag varit sjuk plus att jag blandade all möjlig alkohol den kvällen hehe. Men jag minns att jag hade sjukt kul iaf =) 

Så TACK alla för en underbar kväll!


Ikväll blir första dagen tillbaka på gymmet! FAN VAD JAG HAR LÄNGTAT!! Nu jäklar ska jag sätta igång med träningen igen! hehe :P Ska bli kul att träffa Hanna också! Saknat henne ju! Det blir sen träning idag.. 19:30 ca...

BTW... Jag fick ett erbjudande av tidningen SOLO idag! =) Dem vill gärna ha med mig i ett repotage där. :)

Nu ska jag fixa mig någon mat att äta! KRAM HEJ!!

Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. Hej tjejen, det var en evighet sedan vi sågs men jag följer din framgång och tycker att det är jätte kul att dte går så himla bra för dig/er = Baby Alice =).. Ett stort Grattis till all framgång och jag hoppas att jag ska kunna få se er live vid tillfälle. Väntar med spänning på reportaget i SOLO om du väljer att göra det (vilket jag tycker att du ska göra) =)!!! Ha en härlig kväll! Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Så kan det bli ibland minsann! Men huvudsaken är ju att man har skoj!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej! Hur är det med dig idag? :)
    Fin blogg :)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.