onsdag 21 april 2010

Huggen i ryggen

Ja precis, jag kan inte säga mer än att jag blivit huggen i ryggen!!!!! På ett riktigt elakt och fult sätt!!
Jag har inte kunnat äta på hela dagen! Jag åt 2 kokta ägg och en smoothie kl 12.. sen åkte jag och tränade på gymmet. Jag var vrålhungrig redan innan jag kom hem igen..! Så precis när jag skulle äta så blev jag huggen i ryggen! =(
Luften gick ur mig totalt!! SÅ jag kunde inte äta. Jag hade ingen ork, lust eller näring i kroppen alls, så det blev ingen innebandyträning ikväll heller :(
Jag åt som först pyttelite kl 21.30.. Och då var jag inte ens sugen! Jag tvingade i mig! Alltså jag åt inte på 9 och en halv timma..



Jag mår skit!
Jag fryser!
Jag är så fucking sårad!
Jag har gråtit hela dagen och kan inte sluta! Huvudet värker som attan och mina ögon är röda och svullna och svider! =(


Att man kan göra så?? Det fattar jag inte.. Så jävla fult gjort!!??!!
Nu kommer jag att vara i en jobbig jävla depp-period igen!! :( ..och jag som började må så bra!... :/

Jag är ledsen, men vad som har hänt och vem/vilka det är, vill jag tyvärr inte prata om...

Follow Sandra Gee ~ Blog

10 kommentarer:

  1. Trust No One! Idioter...

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre snart :( du förtjänar att må bra.

    SvaraRadera
  3. Hej söt, du behöver inte berätta.. Jag vill bara skicka dig en kram så att du vet att jag tänker på dig och hoppas att du börjar må bra snart igen!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar från mig..

    Inget ont som inte har nått gott med sig ;)

    SvaraRadera
  5. Det var tyvärr jättelänge sen jag var inne hos dig här, men jag tycker ändå synd om dig. Har sett på Fejjan, något riktigt illa verkar ha hänt och även fast jag inte känner dig så, så tycker jag ändå förbannat synd om dig. Vad det än är så har det tagit dig hårt, men det kommer gå över. Det är inte lätt att se det nu, men det gör det. *Sånt som alla säger* men det är sant. I såna där lägen är det viktigt att ha någon att prata med och det tror jag du har.

    Kramar! :)

    SvaraRadera
  6. Hej gumman! Massa kramar från Karin L ..vet inte vad som hänt, men låter inget vidare... Hoppas den/dom som får dig att må såhär får smaka på samma känsla.
    Kram igen!

    SvaraRadera
  7. Usch, låter inget vidare tjejen! Sänder varma kramar till dig och hoppas att allt löser sig på bästa möjliga sätt!

    Kra

    SvaraRadera
  8. Detta handlar om Baby Alice, bara så att ni vet!

    SvaraRadera
  9. Tack ska ni ha allihopa! Såg nu att jag inte svarat här... mådde väl alldeles för dåligt just då.. Det tar hårt fortfarande faktiskt. :( Om jag ska vara ärlig. Men jag kämpar på från botten.. Är på god väg men lååååångt kvar!

    Till "Någon som vet": Du hade så rätt...

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.