söndag 11 april 2010

Min helg

I torsdags cyklade jag 20 minuter. Det låter som ingenting.. Men shit vad svettig jag blev och dagen efter hade jag träningsvärk i låren.

I fredags cyklade jag igen.. Den här gången cyklade jag till gymmet. Det tar 20 minuter att cykla dit i BRA fart. Sedan tränade jag mage på gymmet, för att sen cykla hem 20 min igen :)

SHIT det var jobbigt kan jag säga! Jag var helt slut efteråt! Det är typ aldrig plant utan det är massa uppför och nerförsbackar hela tiden.

På kvällen bjöd Nadja mig på middag och en filmkväll!
Usch så tråkigt..! Nadja ska flytta! :(
Jag kommer vara alldeles ensam här ute. Hon ska flytta till stan. Och det är självklart positivt på många andra sätt.. Men jag mister min vän som granne...

I lördags (igår) var jag och Nadja och simmade! Skönt som satan! Så passade jag även på att göra 2 läckra pikhopp-dykningar från trampolinen!!! 9 av 10 POÄNG!!! :P hehehe
Det sitter i ännu.. det trodde jag inte. ;)
Vi åkte även lite vattenrutchebana! Skoj!
Sedan tänkte vi ta oss en lite längre bastu, men jag kände ganska snabbt att jag började bli lite irriterad i halsen och började hosta lite och så. Så det blev aldrig någon lång bastu.

Idag när jag vaknade så kände jag också lite i halsen.. irritation.. JÄKLA SKIT!!! Igen liksom??
Men jag tänker ändå gå och träna idag med Hanna! Jag ska allt se till att det bryter ut eller att det försvinner! Självklart så ska jag inte köra någon hård träning idag.. Blir nog bara att träna triceps och sen sola solarium!


BTW... Jag väger fortfarande lika mycket och måtten är också fortfarande likadana.. Inget har ändrats :s

Jaja nu ska jag laga mig lite mat och slänga i mig innan jag ska iväg och träna.

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.