onsdag 11 november 2009

Kamera

Äntligen!

Min digitalkamera blev ju stulen i våras. Och nu för tt par veckor sedan krascha min ena mobil. I helgen började min andra mobil också att leva ett eget liv. Jag kan oftast inte svara när någon ringer förens de ringt 2-3 gånger.. Och telefonen låser sig och är helt enkelt hel konstig. Det går inte ens komma in till kameran för att ta kort med mobilen.. Men jag är glad att den funkar lite grann iaf :)


Jag verkar ha sådan otur med tekniska prylar alltså.

Mina stationära dator pajja ju också för ett tag sedan.. Det var troligen aggrigatet, så det ska jag skaffa ett nytt. Min webcamera kraschade långt innan datorn pajja :s



Så det har varit sjukt tråkigt och irriterande att jag inte kunnat ta kort.. Som jag kan använda till bloggen eller vad som helst!

Men nu äntligen! Inatt hjälpte en kompis mig! Så nu funkar min webcam igen iaf =D


Follow Sandra Gee ~ Blog
--------------------------------------
SVAR PÅ KOMMENTARER:
Henke: Ja exakt så känner jag också.

1 kommentar:

  1. Jag använder inte kameran så ofta längre, men känner ändå ett stort behov av att alltid ha tillgång till en - för man vet ju aldrig när man behöver en :P

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.