fredag 8 mars 2013

Veckan + Träningsschema v. 10

MÅNDAG: kommer inte ihåg... inget viktigt antar jag..haha :p

TISDAG: Här kommer lite bilder från gymmet i tisdags, då vi körde biceps och mage!
Det va ett helt ok gympass, kändes som att vi körde på rätt hårt, men fick knappt någon träningsvärk efteråt :/


ONSDAG: Igår va jag på andra utbildningsdagen hos facket och efter det hade jag innebandyträning. Jag hade glömt mina klubbor hemma så fick låna en Salming klubba av Sandra (2:an) hehe.. Tycker inte alls om Salmings klubbor egentligen. Jag stortrivs med Unihoc! Men det gick förvånansvärt bra med den klubban faktiskt :) Längden har tydligen en viktig betydelse ;) För först körde jag en massa veckor med för lång klubba! Och sedan när jag fick den kapad så blev den lite lite för kort.. och har man spelat med en viss längd under alla år man spelat innebandy så är ens spelstil rätt van vid den längden. Så att det gick så bra med salmingklubban va absolut inte pga det skålade tjocka klumpiga salming bladet, utan för att min teknik stärktes pga rätt klubblängd. Tror jag! haha

TORSDAG: Skulle jag haft innebandyträning, men den blev inställd tråkigt nog :( Istället fick det bli ett gym pass där jag körde bröst och triceps! (Tog dock inga bilder idag) Ett bra pass, hoppas jag känner av det imorgon! :)
Efter gymmet hälsade jag på Sassa en sväng, fikade lite och pratade om allt möjligt. Mysigt :)

FREDAG: Imorgon är det då dags för säsongens sista seriematch... Tråkigt tycker jag faktiskt :( Men men, det kommer snart en ny säsong! :) Sista matchen alltså, och den spelas så sent som 20:00 en fredagskväll i Fortnox Arena i Växjö. VI MÅSTE VINNA! Annars blir det kvalmatcher för att hålla oss kvar...

LÖRDAG: .....NO PLANS YET.... ;)











































































































































Träningsschema v. 10

Måndag: LEDIG
Tisdag: Gym
Onsdag: Innebandy
Torsdag: Gym
Fredag: Innebandy Match
Lördag: Fotbollsturnering, 6 matcher!
Söndag: LEDIG

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.