fredag 1 mars 2013

ÖSTRA Finest!



Östra Finest va det ja! Ja det är något grabbarna själva kommit på, men det klingar fint tycker jag ;)
Dessa herrar spelar derby match ikväll i Habo Sporthall mot Fagerhult!
Matchen börjar 19:30 och jag och en hel del fler ifrån damlaget kommer att infinna oss på läktaren för att hejja fram dom finaste! Oj sorry :s kanske blir lite fel när man översätter sådär rakt av.. Eller fel och fel.... Men det blir inte korrekt iaf! fast det kanske det blir?? Eller?? ;) haha.
Östra Finest ska det ju va iaf! :)

Det är en viktig match för dom finaste!!......oj, finest... ;) Dom måste vinna!
Så det blir en spännande match med högt tempo och hårt spel kan jag tänka mig.

Och på söndag har vi i damlaget våran sista hemmamatch! Vi måste också vinna!!!
Kom gärna och stötta oss! 17:00 i D-hallen i Idrottshuset, Jönköping :)

Därimellan drar jag till Varberg på lördagen och ställer mig på scen för en stund! ;D

Ha en bra helg nu alla tokar där ute! ;)

Här bjuder jag på 2 halvsköna bilder från Östra Finest :P hahaha



























HAHAHAHAHAHA ser lite roligt ut :P














Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.