måndag 25 mars 2013

Uppskatta det du har

Tjej: Ska vi träffas? jag saknar dig...
Kille: Lite senare älskling, jag ska dricka med grabbarna. Vi kan träffas vid 00.00.
Tjej: Har du börjat dricka igen? /:
Kille: Ja, oroa dig inte älskling. Vi ses senare men mitt batteri är på väg att dö.
* Killen stänger av telefonen * Han fortsätter dricka och glömmer bort tiden. Vid 02:35 så kommer han hem och ser sin bror helt panik slagen. Han säger "Sjukhuset ringde precis, din flickvän har blivit skjuten till döds. Vart fan var du? "
* Killen börjar gråta och sätter på telefonen *

Sista meddelanden från hans tjej.
1:45: Jag har varit utanför ditt hus ett tag nu och jag antar att din telefon måste ha dött. Jag går nu, allt jag ville va att träffa dig, men jag hoppas du har kul med dina vänner. Smsa mig när du kommer hem Babe .. Jag älskar dig.
1:55: Babe några killar följer efter mig.. jag är rädd!
2:00: * röstbrevlåda * Babe Jag är rädd några killar jagar mig .. jag vet inte vad jag ska göra.
* Skott avlossas * Tystnad .........

Uppskatta det du har, för du vet aldrig vad du verkligen har tills det är borta...


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.