måndag 11 mars 2013

Helgen och konst?



Helgen har vart kanon! :)
Innebandymatch i fredags... inomhus fotbolls turnering i lördags! Spelade 6 fotbollsmatcher.. Spelade 0-0 första matchen sedan vinst alla andra tills finalen, där vi förlorade mot laget vi spelade 0-0 mot i första matchen.. :) Kul ändå! :)
I Söndags hade jag och mina vänner myskväll med god mat och melodifestivalen och lite lek och flams! ;P


Söndagen tillbringade jag med Marina :)
Vi åkte till hennes jobb i Vrigstad (Vrigstad Värdshus) och åt god mat. Hon visade mig runt lite.. Bland annat ett ny renoverat rum på värdshuset. Så jävla snyggt! Jag hade lätt kunnat bo där :) Kök och allt ingick! En riktigt stilig etta! ;)
Sedan mös vi hemma hos Marina fram till kvällen.



Idag har jag börjat måla på min första tavla!! :D haha.. eller 2 stycken har jag börjat måla på :) Jag slänger upp bild på deras resultat hittills ;) Tänk nu på att jag är nybörjare och tavlorna är inte klara ;)

Sedan så har jag även tränat Bröst och Axlar på gymmet idag, med Sassa och Jessica :) Slänger upp bilder på det i nästa inlägg ;)

Pöss och Kjaam!






































































Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.