fredag 29 mars 2013

Träningsschema v. 13

Nu jäklar är jag igång med träningen! Har även börjat bättra på kosten! Kör en 80-90%ig diet där jag tagit bort mycket kolhydrater och äter mestadels protein. Alltså kött, grönsaker, bär, nötter äter jag mest.
Lite svårt dock iom att jag spelar innebandy och fotboll.. så på match dagar så äter jag kolhydrater.
Allt detta för att jag känner för det :) Men även för att jag har 2 mål att komma i form till ;)

Efter 3 dagar på dieten och hård träning så ser jag själv redan resultat :) Jag va absolut inte varken tjock eller otränad när jag började, men vill helt enkelt komma i bättre form :)
Här är en bild (dock bara på magen) efter 3 dagar på dieten. Som sagt det är redan skillnad från vad det va 3 dagar tidigare..! Det får ni dock inte se ännu. kommer en före & efter bild senare när det syns mer tydligt ;)

Nu ska jag iaf iväg till gymmet och köra ben tänkte jag! Plus om tidens finns, lite biceps!

MÅNDAG: Gym (ben + mage)
TISDAG: Gym (bröst + Triceps) + Thaiboxnings-Fys!! (ben, mage, armar, bröst, ALLT)
ONSDAG: Innebandyträning + 200 situps (mage)
TORSDAG: Innebandy MATCH
FREDAG: Gym (ben + biceps + mage)
LÖRDAG: Gym (axlar + mage)
SÖNDAG: Gym (bröst + triceps)


NU KÖR VI!! Lets hit the gym!! ;)

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.