söndag 27 mars 2011

SKRYT!!

Vad ska man säga..vad ska man säga... Hahaha..
Vi vann tydligen fotbollsmatchen med 5-2 fick jag höra igårkväll..
Haha jag trodde på riktigt att vi vann med 5-4 HAHA..
Något är ju fel på mig!! Jag har nog för mycket att tänka på i mitt lilla huvud hihi ^^

Det va en ganska tidig match och jag hade problem med att somna och råkade ut för ett nattligt fyllesamtal haha så det blev inte så mycket sömn natten innan matchen.
Så efter matchen igår tog jag ett par timmars powernap! Och på kvällen gick jag ut med några vänner för att fira matchvinsten och att jag blivit frisk! :)

Det va en trevlig kväll på en närkrog med livemusik.. Jag träffade på min gamla handbollstränare som sa att jag va den bästa och mest talangfulla spelare han tränat! HAHA det svider ju ingenting att höra kan jag ju säga! SKRYT SKRYT SKRYT!! Yes!! :D
Jag träffade även på min gamla fotbollstränare! Skitkul!
Vi tjejer som va där hade alla spelat handboll förr.. men nu finns et inget damlag. Så vi tyckte att han skulle starta upp ett damlag och vara tränare, så skulle vi lätt börja spela igen! haha ;)

Sedan en rolig sak som denna..

HAN: "Tja men det är ju du!! Vad fan gör du här på en liten jävla skitkrog i lilla hålan Vaggeryd? Det måste ju betyda att du har misslyckats med musiken.. Sådana som dig hänger ju inte på sådana här ställen"


HAHAHHAHAHAHHAHAHA


JAG: "Jag är väl en helt vanlig människa precis som alla andra:) jag är uppvuxen här och jag trivs här :)"


Sedan blev det faktiskt en liten efterfest på 5 pers.. En ganska lugn med trevlig efterfest med sång och skratt!

Klockan blev ganska mycket och jag kom hem ganska sent.. Men kunde inte somna så jag satte på en film! :) Efter filmen kollade jag på klockan och den stod på 07.30 :s Men när jag sedan kollade klockan på mobilen så var den ju 08:30!!!! Hahaha (iom att man flyttade fram klockan inatt).. Så jag somnade sjukt sent, eller tidigt kanske man ska säga?!
Vaknade kl 15:00 idag! :O hahaha

Nu sitter jag i soffan och myser iaf och tänker att fortsätta med det :)

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.