onsdag 23 mars 2011

Fy fan!

Fy fan vilken jävla tråkig start på den här veckan! Vaknade upp igår och kände mig väldigt krasslig i hals, näsa och öron.. (som jag gör väldigt ofta nuförtiden) Men den här gången bröt det ut som tur är, samtidigt som det e sjukt jobbigt. Men bättre att det bryter ut så man blir bättre sen. Så hela dagen igår och idag så har jag bara suttit hemma och tråkat :/ Det verkar som att väldigt många är sjuka nu.. Ingen som vill göra sjuk-sällskap? ;) haha

Anyway, klockan börjar bli mycket och jag tror att jag ska lägga mig i sängen och glo på någon film eller 2..

Imorgon är det onsdag och onsdag är = bugg för mig.. Känner mig faktiskt lite bättre nu ikväll så får se hur jag mår imorgonkväll, om det blir bugg eller inte.


Yeayea inget roligt blogginlägg detta jag vet.. men jag är så jävla uttråkad så ville göra något haha..

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.