fredag 25 mars 2011

Ni behöver inte förstå....

Jag tänkte bara skriva av mig lite.. Ni behöver inte förstå..

Shit vad jag är uttråkad idag! Det är så jävla surt att vara sjuK! Jag känner mig dock bättre idag så hoppas på att bli frisk imorgon! Jag har fotbollsmatch på lördag så vill vara frisk! Och jag vill allmänt kunna sätta igång med träningen! Både gym och fotboll nu när innebandysäsongen är slut...

Sedan så måste jag bara säga...... Faaaan vad det alltid ska ta sådan jävla lång tid med allt! Och varför ska allt vara så krångligt och svårt!?!?!? Jag är riktigt trött på det kan jag säga! Men men det är bara att kämpa på! Ni förstår inte hur mycket jobb och slit och väntan det är bakom kulisserna, men tro mig...så är det! Det är absolut inte guld och gröna skogar och att få allt på ett silvetfat direkt ;)
Detta visste jag redan innan jag gav mig in i allt detta.. MEN jag behöver bara få ut lite av vad jag känner och jag är bara så sjukt trött på all väntan och allt krångel hela tiden!

Så...det va det haha!


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.