fredag 25 mars 2011

The night will tell ;)

Ja vad ska man säga.. Det har ju minst sagt varit en väldigt rastlös och tråkig vecka!
Det är fan inget kul att vara sjuk alltså..
Den här bloggen tycker jag att ni ska läsa.. Det är en riktigt bra blogg! Jag brukar inte följa bloggar vanligtvis då jag inte är särskillt intresserad av vad folk har på sig för dagen m.m.. Däremot kan jag mer eller mindre följa vänners bloggar och bloggar man blir road av. Och den här bloggen har fått mig att skratta och glömma bort allt tråkigt med att vara sjuk för stunden :) Det är fan + poäng.

http://hanneshervieu.se


Idag har jag känt mig mycket piggare och tror att jag är frisk nu faktiskt! Bara att hoppas att jag tror rätt! Det får natten avgöra! Vaknar jag utan någon känning alls i varken hals, näsa eller annan del av min kropp, så anser jag att jag är frisk för att spela fotbollsmatch imorgon förmiddag! :P The night will tell... ;)

Sedan så vet jag inte alls vart morgon kvällen leder faktiskt.. Jag är lite sugen på fest men det kan lika gärna bli en mys eller lek-kväll med tjejerna eller tillomed en lugn och ensam hemmakväll... Let's see what happens... ;)

Nu blir det snart sängen för min del om jag ska komma upp i tid och frisk imorgon bitti!

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.