fredag 2 oktober 2009

USA & Match

Jaha.. en tråkigt dag... Känt mig jätte krasslig idag.. ändå testade jag på innebandyträningen.. För det bryter ju ändå aldrig ut. Och faktiskt så gick det jävligt bra på träningen..

Helgen blir nog ganska lugn tror jag.. Inte säkert men jag tror det.

Imån ska jag på ett möte på eftermiddagen, sedan ska jag hem till Andreas och göra ett nytt försök med sången, då det lät förjävligt i förrgår :s


Lördag vet jag inte ännu..


Men på söndag har jag iaf en tidig innebandymatch i Floda. Hoppas FAN att vi absolut INTE spelar lika kasst som sist! För då kommer jag tappa suget för innebandy ett tag.. Och det vill jag inte. För vad skulle jag göra då liksom? Nej nu jävlar ser vi till att spela bra på söndag!

Och jag MÅSTE fan sätta några kassar! Aldeles för länge sedan!! Måste sätta några för mitt självförtroende och även för lagets skull såklart!

------------------------------


Nu är vi även under förhandling med USA och framförallt Chicago till att börja med! :) Hoppas på ett gig där redan i November kanske?!.. Får se =) Sjukt spännande iaf!

Vi har iaf riktigt grymma låtar nu! LÄNGTAR tills ni får höra dom!!

Follow Sandra Gee ~ Blog

1 kommentar:

  1. åååååh vad jag vill höra era nya låtar :D å hoppas ni får åka till usa :D

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.