onsdag 14 oktober 2009

Jävla knän!

Ja vad ska man säga... Det har inte hänt så mycket den här veckan.. Jobb och hem i stort sett.. Imorgon kväll har jag iaf innebandyträning.. Hoppas det går bra? Jag är lite dålig i knäna.. Vet inte om det är överansträngning eller kylan eller både ock som utlöst smärtan.. Men jag har inga problem med att gå.. Det är mer när jag sätter mig ner och ställer mig upp.. (Böjer på knäna med kroppsvikt) Och att det värker mer eller mindre hela tiden.. Men det stoppar inte mig förens jag inte kan springa eller gå. DÅ vilar jag knäna.. vi har ändå match i helgen, och jag är hemma och ledig i helgen. Så den vill jag spela! Nästa helg har vi också match med då är jag i Småland på dop för Lion. Så då kan jag passa på att vila knäna! :P



Gud vad jag längtar till nästa låt släpps så ni får höra lite av vårat nya material!!!


















Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.