torsdag 22 oktober 2009

Nu börjar jag


Jaha en trevlig dag på jobbet idag... =) Sedan åkte jag till gymet nära jobbet för att koppla av och sola solarium.. På vägen dit ringer Pernilla. Då visar det sig att hon är också påväg dit för att träna med en annan tjej. Jag hade ju inte tänk att träna.. men men det blev att jag stannade kvar och tränade med dom =) hahaha.. med JEANS och t-shirt hihi!




Vi hade jäkligt skoj faktiskt! Härlig tjej Pernilla hade med sig!

Och idag fick man höra våran låt "Hurricane" på gymet också hehe..

Men jag är stolt! Tränade på gym både igår och idag! Nu jävlar ska jag sätta igång med träningen igen! Jag ska fan bli snygg!! HAHAHA!

Vi 3 tok-fior..
Men Pernilla, vad konstig du ser ut.. Något som inte stämmer? hehe
Något som inte riktigt stämmer med mig heller...? hihi

Här är då de 2 sexiga läckra biffarna jag fick äran att träna med idag!
Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.