måndag 7 september 2009

Skriva av mig...

Åh vilken seg dag! orkar inte göra någonting.. Känner mig så slö och svag i kroppen! Det har jag gjort hela helgen.. Känner mig småkrasslig, men ändå inte tillräckligt. Det blommar liksom aldrig ut. Så nu är frågan.. vad ska jag göra idag? Jag vet att jag har innebandyträning ikväll iaf.. Längtar som fan på ett sätt, men inte på ett sätt. Vill igentligen bara ligga och slöa i soffan. Men känner samtidigt att jag behöver komma ut och röra på mig. Har suttit hemma i soffan och vid datorn hela helgen i stort sett. Förutom igår kväll då jag var blev bjuden på middag av Nadja. Sedan tittade vi på en film "DANCE FLICK". Sjukt överdriven rolig parodi dansfilm! Har du inte sett den och vill unna dig ett gott skratt så tycker jag att du ska titta på den!


Nu känner jag att jag bara skriver och skriver och skriver här.. Men behöver skriva lite känner jag. För det första så skriver jag inte så mycket längre! (Inte ofta heller för den delen) För det andra så är jag så rastlös, så just därför skriver jag om ingenting här nu typ hehe ;)

Annars så väntar jag på ett svar idag också.. Kan inte säga så mycket mer om det just nu ;)


Här är ett par bilder från giget i Vaggeryd som var den 28 Augusti.


Baby Alice in da house































Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.