fredag 11 september 2009

Björnslaget - Innebandy Cup

Igår var det ju helt underbart väder! Först var jag på jobbet. Det va ju så fint väder så vi va utomhus hela dagen :) Det var arbetskarlar på plats då de fixar om vårat tak. Dom bjöd vi ner från taket på lite mellanmål (fika), då det va gottit mellanmål den här dagen! Och räckte och blev över! Äpplepaj och Vaniljsås!! MUMMA! :P

Efter jobbet åkte jag direkt till Vahalla där vi hade vår första gruppsspelsmatch i Cupen "Björnslaget" här i Göteborg. Det var inte en av de bästa matcherna vi gjort kan jag ju säga!! Jag vill dock erkänna att jag är ganska nöjd med min insats. Men dock inga mål :(

Direkt efter våran match spelade våra herrar match, så vi stannade kvar och tittade och hejade på dom!

Idag är vi matchfria, så idag blir det massa tvättande för min del, och handla in lite föda m.m.. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske nån filmkväll eller något..

På lördag har vi 2 st gruppmatcher. Den första börjar kl 09.00, alltså samling 07.30 :s (Fy fan va tidigt för en jävla match, haha) Den här matchen spelas i Svingeln.
Den andra matchen börjar kl 13.50 och spelas i Valhalla A-hall igen! :)
Får hoppas att dessa 2 matcher går bättre!?

Vinner vi inte den första matchen på lördag så har vi troligtvis ingen chans att gå vidare till slutspel, beroende på hur de andra lagen i gruppen spelar då. Men går vi INTE vidare så kommer nog min syster och Sanna (kanske fler) från Vaggeryd och hejjar på oss på matchen kl 13.50!!! =) Och isf också (om vi åkt ut) så ska vi hem till Hedvig (en tjej i laget) som fyller år, och festa! Sedan utgång i stan såklart!

Så jag vet inte riktigt vad jag vill? Hehe... Gå vidare i cupen, eller att få träffa min älskade syster igen och Sanna + en rolig kväll med utgång, med hela laget och syrran och dom?!?! =D

Jaja vi får se hur det blir helt enkelt..

* Saknar dig älskade systeryster *

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.