onsdag 16 september 2009

Överraskning!

I helgen spelade ju jag innebandy cup. Det gick inte så bra för oss kan jag ju säga... Vi vann 1 match av 3 och åkte ur gruppen.. Därmed blev det utgång på lördagen!

Men en rolig överraskning var att min syrra m.f sade dagen innan (fredag) att dom inte kommer på lördagen. Men vid matchstart i sista gruppspelsmatchen så ser jag syrran och Sanna m.f sitta på läktaren!! Jag älskar överraskningar!! =)

Tråkigt nog så spelade vi ju ingen bra sista match, så den var väl kanske inte så rolig att titta på :/

Men som sagt, utgång blev det på lördagskvällen iom att Hedvig i laget fyllde år! Förfest hemma hos Hedvig, sedan utgång till Trädgårn! Jäkligt kul kväll, man var väl lite trött, blev lite full, men kul var det!! haha

Mina goda hemmagjorda "Rosa Pantern" drinkar till mig och syrran!








Syrran och jag


*Syskonkärlek*









Emma, the one and only!




























Matilda "Kulan" från laget
och hennes kompisar











Got ya'











GRATTIS HEDVIG!

Puss på dig!










Jag på Trädgårn

Väldigt dragen..!










Kulan, Jag & Hedvig


Ännu mer dragna!!









Som alltid, tog jag och syrran
en dagen-efter-pizza!












Både syrran och Sanna
stannade kvar ända
tills måndag kväll.
Då vi va lite uttråkade
så bestämde vi oss
för att ha lite kul!

"TuttiFrutti-TIME"
Sanna & Jag, syrran var kamerakvinna.
Visst lite galet kanske,
men då ska ni se vad
som komma skall ;)
Jag slänger upp en liten
videosnutt här inom kort :P
Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. Knäppgökar..hahahhaha. Gick ni ut klädda så där? Fick ni väl många blickar på er eller? Hahahaha

    SvaraRadera
  2. Till MAMMA:

    Hahaha ja, fast vi hade badrockarna knäppta.. men de få som såg oss titta väldigt mycket haha.. undrande och sådär.. Några frågade tillomed varför vi såg ut så. HAHA.
    Men vänta bara mamma imån ska du få se nåt roligt! HAHA!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.