tisdag 11 augusti 2009

"Zummer Jam" imorgon!!

Hej.. idag har vart en ganska soft dag hemma i Vaggeryd med Mamma.. :) Skönt!

Imorgon blir det lite häktiskt..! Vet inte exakt hur dagens schema ser ut, men jag vet att kl 14:30 följer jag med mamma in till Jönköping, då hon ska besiktiga bilen. Efter det ska vi besöka Jonas grav* (Min bortgångne storebror). På torsdag den 13 Augusti är Jonas födelsedag*







***Älskar dig & Saknar dig oerhört Jonas***

...Efter det ska vi hem till Pappa, där jag kommer fixa iordning mig på 1 timme. För kl 18.00 tänkte jag möta upp vänner i idrottshuset i Jönköping. Min moderklubb SIK (Skillingaryd IK) har träningsmatch mot JIK (Jönköping IK, där jag gjorde debut som 17 åring i elitserien).

Det ska bli sjukt kul att titta på den matchen.. Länge sen som F*N jag såg något av dessa 2 lag! Det är de enda lagen jag haft om hjärtat..*
Matchen är i A-Hallen och börjar 18:30.. Så den slutar ju dock ganska sent.. kanske runt 20:30.. Så vi kommer att förfesta lite i smyg där på läktaren, hihi!


Sedan ska jag antingen iväg på förfest eller så ska jag till Stadsparken och dansa på "Fröjden" med Pappa och Brorsan och Syrran =) Lite bugg m.m.. Det kan ju vara kul, men lite stressigt kanske. Dansen på Fröjden slutar kl 23.00..
Om jag nu går dit och dansar så går jag väl direkt d
ärifrån till OnsdagsklubbenO´Leary's som heter "Zummer Jam". Det är final för Zummer Jam den här sommaren, så klart man måste gå dit! Det kommer vara smockat med folk! =)

Men frågan är hur svettig jag kommer vara redan efter dansen på fröjden? Sedan ska man vidare direkt till nattklubb på det? haha.. jaja häktisk dag imorgon som sagt.. Men det blir nog kanonskoj!! =)


----------------------------

P.S ..Min bror på bilden från tidningsutklippet, när han just dansar på "Fröjden".

Follow Sandra Gee ~ Blog

4 kommentarer:

  1. hehe okej , haft dte bra då ?:)

    SvaraRadera
  2. friiiidaenocksson.blogg.se12 augusti 2009 kl. 21:51

    sv okej :) min dag har varit jäättebra med :) , vad händer imrogon då ?:)

    SvaraRadera
  3. Tjaba! hur står de till? mycket att göra?
    Titta in på min blogg - har byggt om lite inriktar mig mer på tips och trix inom bloggande nu.

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.