fredag 28 augusti 2009

2 MÅL!!

Jaha 3:e dagen avklarad på jobbet! Trivs fortfarande kanonbra! Idag satt jag och målade mallar åt barnen.. Alltså typ som i ritblock. För det mesta blev det massor prinsessor och hästar m.m.. Barnen tyckte det var jätteroligt att fylla i dessa =)



Efter jobbet fick jag skynda iväg till matchen.. För att vara våran första match iår så tycker jag att vi var svinduktiga!

Att jag pallade spela hela matchen gör mig både förvånad och stolt! Vi låg under med 4-3 i slutet av matchen.. då tog vi ut målvakten för att spela 6 mot 5.. men det slutade med 1 mål i röven. Så vi förlorade dock matchen med 5-3. Men alla var svinduktiga! Det var en jämn match! Och jag är svinstolt över mig själv som gjorde 2 MÅL!! :P


Nu längtar jag bara tills imorgon (idag, fredag)!!! Ska snart sova, och imorgon åker jag till Vaggeryd! Längtar! Kul att vi ska slå ihop oss ett stort tjejgäng och förfesta! Självklart några killar kanske.. åtminstånde Andreas och Tim (i Baby Alice)..


GODNATT!
Follow Sandra Gee ~ Blog

5 kommentarer:

  1. sv: åh gud va kul :D a verkligen, musik är ungefär allt! ja du alltid fullrulle :P själv då<3

    SvaraRadera
  2. Det viktigaste är inte att vinna - det är att göra sitt bästa :)

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag har gråtit när jag läste de länkarna du skickade till mig:(

    Ni är otroligt starka som kunnat klara er igenom detta.
    Den dagen det händer nåt av mina nära kommer jag inte klara av nåt..förmodligen kommer det leda till annat.


    Hoppas ni har det kul ikväll!


    kramar

    SvaraRadera
  4. Tack för pussen på handen Tim!;-)

    SvaraRadera
  5. Till ANONYM: Jag svarar igentligen inte på anonyma.. men om du vill att Tim inte ska missa din kommentar så är det ännu smidigare om du skriver en kommentar på Baby Alice bloggen :)

    http://babyalicemusic.blogg.se

    KRAM Sandra

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.