tisdag 25 augusti 2009

Superkul


Gud va kul det var att träna innebandy igen!! =) Saknat innebandyn och tjejerna massor! Jag fick mig massor av goda skratt idag!! Svettades även ut 10 liter vätska ur min kropp :P haha nä, men typ.
Det var svinkul verkligen att träffa er alla! =)
Och tack för skjutsen hem Sigge =)


Imorgon ska jag jobba.. Ja så är det. Ska jobba med små goa barn =) Ska bli skoJ!

Längtar som fan till fredag! Då ska Baby Alice uppträda i min underbara uppväxtort Vaggeryd! Och vad jag har hört så kommer det massor av folk! Det gör mig så glad =)

Vill du också komma på en svinkul kväll där Baby Alice bjuder på musik?

Då är du varmt välkommen! Gå med i detta evenemang på facebook för mer info:



Follow Sandra Gee ~ Blog

Här är våran musikvideo till den senaste singeln; HURRICANE


3 kommentarer:

  1. heta heta du ;D

    tänk om man fick ha en mage som du har baby! :D

    jag har kollat på er video ett x antal ggr ;)

    allt bra??

    SvaraRadera
  2. hahaha flummlisa!! Vaggeryd blir nog sjukt bra!! Får la åka i tid från fkp kan ja tro!! Va gött du svettades på innebandyn!!! Det kan du behöva!! Ha de bäzzt så höres vi en dag/kväll!! kramen

    SvaraRadera
  3. JOCKE: Hahaha ja jag kan ju vara lite flummig ibland! :P Ja jag tror också att det blir kanonskoj i Vaggeryd! Kul att du kommer =)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.