måndag 10 augusti 2009

Peter & Linda Rosing förlovade


Jag läste aftonbladet idag och där hittade jag den här artikeln!

KLICKA på bilden för att komma till artikeln.



Follow Sandra Gee ~ Blog



Det roliga är att det står att Peter & Linda var i Magaluf på en romantisk semesterresa..?? :P
Peter är nere på Magaluf med "Basic Element" och uppträder. Det är anledningen till att dem är där. Och Linda har följt med.. De har vart där 1 vecka nu..
Lika roligt varje gång när tidningarna vränger på informationen.. hihi

Men men de har iaf förlovat sig där nere =)
Så Grattis till er Peter & Linda!

3 kommentarer:

  1. låter ju kanske lite roligare att skriva romantisk resa, för det är det ju, delvis :)

    SvaraRadera
  2. SV: 6300, det är ju svinbilligt ju!
    Hur dyrt var det där nere jämfört med Sverige då?
    Hm ja, men det är aldrig någon som börjar prata med mig och ser man inte är det inte så lätt att börja prata med folk heller bara sådär...
    Haha, det låter spännande =) Kanske man ska testa =)

    btw så tror jag det är du som har fått mig att säga "svin" till allt haha! XD

    Kram

    SvaraRadera
  3. Synd att Linda ser ut som en transa bara :)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.