fredag 7 augusti 2009

Elias 5 år inlåst..!



Nu sitter jag hemma hos Pappa i Jönköping.. Har legat en stund på Vätterstranden idag =) Skönt! Sedan har vi vart och handlat lite,.. ska grilla ikväll och dricka lite gott! Sen får jag se vad jag gör..?! Funderar på att gå ut till stan lite ikväll..



MEN.. Ni måste bara lyssna på det här radioinslaget från idag. Det är min brors "bonusson" Elias som pratar, efter att han råkat ut för en tråkig insident. Han blev inlåst på en offentlig toalett i en hel timme!



LYSSNA HÄR


Om ni vill läsa lite om det, så kan ni klicka här

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. Stackars liten, men han verkar tagit det bra ändå...som tur är.

    SvaraRadera
  2. jo, tror du skickat den till mig tidigare :) den är också bra!
    meen diggar verkligen pina colada boy! den spelas alltid på våra fester :)

    kram!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.