torsdag 21 februari 2013

Kapad!

Nyss hemkommen från torsdagens sena innebandyträning..
Måste säga att den här veckans träningar har varit fruktansvärt kul och bra!
Det har vart väldigt mycket spelövningar, powerplay och spel.. Kul kul!! :D
Mer sånt! :)

På lördag väntas en lång resa..då vi spelar borta mot Borgholm på Öland.
Jag säger bara: Hoppas det blir vinst! Sjukt surt att åka ända dit och förlora!
Jag hoppas även att jag själv gör lite poäng för en gångs skull!
har ju spelat men en alldeles för lång klubba som jag fick utav långe Kim Nilsson.
Älskar klubban, men det var verkligen för lång. Så nu har jag kapat den så jag har mycket bättre teknik nu :) Blir första matchen att testa den kapade klubban nu på lördag... So lets see!! ;D

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.