onsdag 6 februari 2013

Sandra Gee and SCOOTER


Jaha ikväll drar jag till Sally i Jönköping där hon, jag, Sebbe, Putte och Andersson kommer förkröka och ha det så mysigt så!
Sa jag mysigt?

Imorgon förmiddag bär det iväg mot Stockholm och 100% Party kryssningen mot Riga. Tillbaka på lördag.

Jag vet inte hur många 100% Party gig jag gjort, men många är det :P Alltid lika kul :)
Blir dock ett mindre gig denna gång, med 3 låtar. Och jag kliver upp på scenen på fredagen (alltså dag 2).

Scooter ska även lira på denna kryssningen! Det blir andra gången jag står på samma scen som Scooter. Första gången va i Finland 2009 (med Baby Alice) på en stor midsommarfestival med 75.000 pers. "Kalajoen Johannus Festival". Det var riktigt mäktigt!

Här är ett klipp från den festivalen ;)


Här är några bilder från olika 100% Party gig jag gjort:




































Baby Alice

























Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.