fredag 22 februari 2013

Backadalslåten


Jaha det verkar som att det nu äntligen är dags! :)
Min gamla innebandyklubb "IBF Backadalen" i Göteborg som jag inte spelat i sen jag flyttade därifrån 2010, har en klubblåt. En gammal going! Riktigt bra faktiskt :) Dom ville ju att jag skulle förnya den låten :)
Och nu är det äntligen dags för det tycker jag! :)
Inatt så kände jag på den lite och och la lite snabbt en slask acapella :)
Det kändes bra, så ska jobba vidare med den lite i mellan åt när jag har tid över från mina egna låtar jag jobbar på.

Lyssna gärna =)

Sandra Gee - Backadalslåten


När jag gjort klart Backadalslåten så har jag även fått önskemål från fotbollsklubben jag spelar i och alltid gjort här i Vaggeryd "WIK" (Waggeryds IK), att göra en WIK låt :)

Och nu så har jag även fått önskemål att göra en låt till min nuvarande innebandyklubb i Jönköping "Östra SK"!

Så det ska jag försöka få mig tid till att göra sen också :)
Men Backadalslåten går först, då dom har fått vänta en sisådär 4 år kanske :P


"Så följ med oss
Vi skall se Backadalen briljera
ännu ett lag skall vi besegra
och vi skall visa vad vi kan
Så följ med oss
Vi skall se Backadalen briljera
ännu ett lag skall vi besegra
och vi skall visa vad vi kan
Vi skall kämpa och slåss till siste man"

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.