tisdag 17 januari 2012

NYTT FÖRSÖK

Nä om man skulle ta och försöka uppdatera här lite igen.. Och lite mer personligt igen om min vardag och mina tankar m.m...

För och främst vill jag bara säga att jag LÄNGTAR! För om 2-3 veckor flyttar jag in i min nya lägenhet! Efter att ha bott i eget i Göteborg i massa år, och att nu bott inneboende i drygt 1 år så ska det bli fruktansvärt skönt att bo i eget igen!
Har fått välja egna tapeter och allt, så jag ska nog bli nöjd.
Jag sålde dock mycket möbler vid flytten från Göteborg och jag slängde även en hel del. Allt för att slippa åka fram och tillbaka i 2 omgångar. Plus att jag inte hade tillräckligt stor plats att lagra allt.
Så nu måste jag ska ny soffa och lite andra möbler.

Jag har även skärpt mig med träning på gymmet igen! Det va några år sedan jag skötte det bra och tränade regelbundet.
Nu ska jag inte säga för mycket, men jag har tränat 2-5 dagar i veckan nu i 4 veckor!
Och jag börjar bara få mer och mer mersmak ;)

Utöver det tränar vi fotboll 2 dagar i veckan :)
Innebandy har det inte blivit något den här säsongen. Iaf inte i någon klubb, iom att damlaget här i Vaggeryd lades ner pga för lite spelare. Jag har dock spelat mer eller mindre 2 dagar i veckan med jobbet :)
Men till nästa säsong ska jag börja spela igen. Måste bara hitta ett lag som intresserar mig ;)


















Nog för den här gången, men här slänger jag upp hur jag tänkt mig veckans tränings-schema.
(Kan ju bli ändringar)

Mån: Gym
Tis: Gym
Ons: Fotboll - Gym
Tor: Gym
Fre: Gym
Lör: Fotboll - Gym
Sön: LEDIG

Follow Sandra Gee ~ Blog

1 kommentar:

ANONYMA kommentarer besvaras ej.