måndag 23 januari 2012

LYCKAT! Inte lyckat...

Ja förra veckan va lyckad! Men något med förra veckan va inte lyckat!

Veckan var riktigt lyckat när det gäller min träning! Jag är riktigt nöjd och följde mitt veckoschema :)
Idag sitter jag med sjuk träningsvärk i benen och fortfarande lite värk kvar i bröstmusklerna.

FÖRRA VECKANS SCHEMA (v. 3):

Mån: GYM (Triceps - Bröst)
Tis: GYM (Biceps - Mage) 

Ons: FOTBOLL - GYM (Rygg)
Tors: GYM (Axlar)
Fre: GYM (Bröst - Triceps)
Lör: FOTBOLL - GYM (Ben)
Sön: ...Ledig...



Idag blir det gym igen, och jag kommer redovisa den här veckans träning på söndag eller måndag ;)


Det som inte va lyckat den här veckan va lördagens utgång haha.. vilket fail! ;P
Förfesten va riktigt skoj! Jag, syrran, Markus och Lotta spelade ett roligt spel m.m :) Det va skoj, men sen gick vi till Sliver och där det inte alls va kul. Blir kanske inte så kul när det är snålt i plånboken :/

Aja...nu ska jag börja tagga inför gymmet! Och det gör jag med att titta på reprisen av GLADIATORERNA på Tv4!

See Ya' Bitches ;)

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.