fredag 20 januari 2012

SIGGE



Min gamla materialare Sigge i innebandylaget "Backadalen IBF" i Göteborg ringde Strax innan jag skulle till gymmet. Han va på resande fot och hade vart i Linköping via jobbet och var nu påväg hem. Ringde mig och kollade ifall vi hann och ses en sväng. Javisst sa jag, jag hade tänkt att gymma, men jag kan skjuta fram det till lite senare sa jag. Men han bara: Äh men jag har med mig träningskläder så jag kan följa med och gymma!
Haha grymt! Så jag och Sigge stack till gymmet och körde ett bröst och triceps pass! :) Helt slut och vrålhungriga så stack vi till Martini efter träningen och vräkte i oss en pizza! HAHA ;P

Nu har han åkt hem och jag sitter här hemma rastlös som satan! Hade tänkt att ta det lugnt idag, och kommer förmodligen att göra det också...men är sjukt sugen på att hitta på någonting iaf... får se hur det blir sen hehe ;)

Imorgon blir det iaf utgång på "Sliver/Harrys" i Jönköping! Då jävlar! ;D

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.