måndag 13 december 2010

Uppdatering!

Jaha, jag tänkte jag skulle uppdatera lite personligt här.. Folk som ber mig att uppdatera bloggen.. Men jag ahr verkligen tappat det. Förut kunde jag skriva ett inlägg varje dag även om inget speciellt hade hänt under dagen. Men nu är det helt tomt i huvudet. Så jag rabblar väl bara på lite ;)

FLYTT:
Jag har flyttat ifrån Göteborg nu. Jag flyttade i mitten av November. Numera bor jag i Småland, där jag är uppvuxen. Skönt att bo nära familjen och vänner! :)
Jag har haft fullt upp sedan jag flyttade hit.

SIK:
Jag har börjat spela innebandy med SIK (Skillingaryds Innebandy Klubb) Vilket också är min moderklubb! (Alltså den klubben jag började spela innebandy i). Än sålänge har jag bara tränat med dem, men snart ska jag vara redo för att även spela matcher med dem. Anledningen till att jag inte spelat match ännu är pga att övergången inte blivit klar. Men förhoppningsvis om det går bra på träningarna i veckan så kanske jag får göra min ComeBack i SIK till helgen :) Hemma match är det också btw i Skillingaryds Arena.
Dock finns det en stor risk att jag måste åka till Göteborg under veckan och fixa en del saker där.

BUGG:
Jag har anmält mig till en buggkurs! :P
Haha tycker ni säkert låter lustigt, men jag buggade mycket när jag va liten och gick även i massa andra danser så som Hiphop, Dubbelbugg, Jitterbugg, Jive...det var säkert någon mer dans :) Jag var faktiskt väldigt duktig. Vid 12 års ålder så tyckte klubben att jag skulle börja tävla. Så dem parade ihop mig med en kille. Killen var dock 18 år gammal och jag som bara var 12 år, var en VÄLDIGT blyg flicka HAHAHA.. Så jag gick på en träning...livrädd!! Hahaha.. Efter det så slutade jag. Jag blev så himla rädd pga att jag var så blyg.
Min Pappa och min bror dansar också så det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka och testa på :)
Så 'JÖNKÖPINGS SPORTDANSKLUBB' here I come! :P

100% PARTYKRYSSNING:
Förra helgen 2-4 December så uppträdde jag på en riktigt partygalen partykryssning som anordnas av '100% PARTY'. Den åker mellan Stockholm (Sverige) och Riga (Estland) och är på vatten i 40 timmar. Lika länge pågår partyt = 40 timmar! Oförglömligt!
Det kommer en ny partykryssning i slutet av Januari arrangerad av 100% PARTY också!
Jag säger bara; Detta vill ni INTE missa!! Kryssningen heter 'KBK Edition' och den är 27-29 Januari!
BOKA NU!!!
Mer info hittar ni i 100% PARTY's grupp på FACEBOOK ;)





















JUL-TJEJ-KVÄLL:
Igår så var jag på den årliga jultjejkvällen som vi tjejer i vårat umgänge brukar ha här i Vaggeryd :)
Där brukar vi festa till det och äta gott och leka massa roliga lekar och tävlingar och så brukar vi byta julklappar :) Alltid lika trevligt.
Nu när jag bor här hemma igen så är det nog dags för mig och syrran att ha hand om jultjejkvällen nästa år.


Puss och Smek!
Sandra Gee
Follow Sandra Gee ~ Blog

1 kommentar:

  1. Välkommen till Småland tjejen!
    Har man tur så kanske man springer på dig på A6 eller nåt sånt nån gång då!

    Kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.