torsdag 23 december 2010

Skriva nya låtar

Nu är jag så sugen på att skriva massa nya låtar! :) Det känns skönt att ha fått tillbaka lusten att skriva nytt material. Den kommer och går för mig den här lusten för att skriva låtar. Ibland är det helt tomt i huvudet och ibland har jag bara så mycket annat att tänka på eller att göra. Och ibland så ploppar det fram massa idéer :)
Så jag får se om jag får till något bra! :)



Utöver det så har ni väl inte missat att Turn Up The Volume - REMIX EDITION och CLUB EDITION har release den 4 Januari 2011 ;)


Listen to the previews!


CLUB EDITION:
http://www.djshop.de/index.php?seite=details&unterseite=10023148%2Fsandra_gee_turn_up_the_volume__club_edition_&param1=MP3&param2









REMIX EDITION:


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.