torsdag 16 december 2010

Min dag i Göteborg!

Igår var jag ju i Göteborg. Hade besiktning på min gamla lägenhet och lämna in nycklarna. Så nu är den lägenheten ur mitt liv!
Besiktningen gick MYCKET bättre än vad jag trodde. Lägenheten var mer eller mindre felfri :) Det va lite småskavanker och så, men det var inget som jag behövde stå för :) Så jäkligt skönt :) Städningen fick jag MVG + för! =D

Efter det som tog lite längre tid än vad jag hade förväntat mig så åkte jag in till stan och mötte upp Nadja, som jag inte har träffat sedan jag flyttade! Shit va fort tiden går... Det var 1 hel månad sedan jag flyttade!
Iaf jag var vrål hungrig och tog med henne och bjöd henne på Mc Donald's!

Efter det åkte jag direkt till Backadalens träning (Mitt f.d innebandy lag) för att hälsa på tjejerna och Magnus :) Magnus visste om att jag skulle komma, men tjejerna visste ingenting hihi. Så där dök jag upp helt plötsligt, ombytt och klar, mitt i när dom höll på med en övning :P
Hihi det va kul att se att alla blev så glada av mitt oväntade besök :)
Det var superkul att träffa er igen! Och det va väldigt kul att få träna med er, riktigt kul!!
Hoppas det inte dröjer alldeles för länge tills nästa gång jag har chans att komma förbi och hälsa på er :)

Fan va kul att ni har fortsatt att vinna alla matcher efter att jag flyttade! Vad va det jag sa?? Ni kommer att vinna serien i år! Om inte i år, så senast nästa säsong! ;) LYCKA TILL nu tjejer, jag håller på er! =)

Efter innebandyn så åkte jag hem till Nadja, där jag stannade för att umgås och snacka lite :) Klockan hann bli ganska sent.
Jag åkte hem från Göteborg 23.00, och va hemma strax innan 01.00 på natten..
Jag var så himla trött i bilen så jag tog en koffeintablett för att hålla mig vaken och snackade i telefon med syrran halva vägen! =)
När jag väl kom hem så kunde jag fan inte somna pga tabletten haha.. somnade 05:30.. HAHA..

Så idag har jag varit lite seg. Men innebandyträning med SIK har jag hunnit med idag.. Så nu har jag tränat innebandy 3 dagar irad! Det kändes i knät idag kan jag lova :/ Det va lite ömt och ostabilt. Plus att jag va ganska seg, så träningen gick väl inte så bra idag.
Sedan så var det inte så kul att träna idag heller då jag sett fram emot att få göra min ComeBack i SIK på hemma matchen på söndag. Vilken inte blir av nu då övergången tråkigt nog fortfarande inte är klar :(
Så jag får börja spela matcher som först när säsongen sätter igång i Januari istället..
Synd, för SIK möter serieledarna på söndag och dom hade gärna viljat haft med mig den matchen och jag taggade så för att vara med den matchen.. men men.. Ni kan slå dom tjejer! LYCKA TILL nu på söndag!

Imorgon åker jag upp till Karlstad för lite fest! Iom att jag inte spelar match på söndag så stannar jag i Karlstad även lördag kväll! Det ser jag fram emot! Kan bli grymt skoj! Eller, det kommer att bli grymt skoj! ;)

Ha en bra helg alla tokar där ute! ;)

//Sandra Gee

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.