onsdag 17 april 2013

Jag vill inte!!

Ja Fan helvete oxå! Jag måste vila.
JAG VILL INTE!!
Jävla fot jävel!
Förlåt för mina svordomar men jag är så trött på skador och otur!
Varför kan inte jag få ha lite tur någon jävla gång? Jag får bara kämpa och kämpa. Och jag vet att det är när man kämpar som man kommer någonstans. Inte utav tur. Men måste Jag hela tiden drabbas av otur!?!? Detta gäller alltså inte bara sport och skador (som jag råkat ut för jävligt mycket) utan det gäller övrigt i mitt liv oxå!
Alltid när jag kämpat som fan för någonting och känner mig lyckad och glad, så drabbas jag alltid av otur på något sätt! Ibland i det jag kämpat för, men ibland i något helt annat, som gör att det går ut över det jag kämpat för...!

Jag är bara så jävla trött på det. Detta gäller alltså i det mesta: sport, skador, jobb, musiken, kärlek, privat... Ja det mesta.!

Tillbaka till fot helvetet då. Jag vilade från sport i en vecka och foten kändes helt ok. Idag tränade jag min första fotbollsträning och skulle ta det lugnt och bara vara med på några övningar. Inget spel.
Men nej... Sandra KAN INTE ta det lugnt! Då får jag fan skylla mig själv! Idiot! Jag hade tejpat foten, och den kändes väldigt bra på träningen. Plus att jag tyckte det va så kul :) Så när vi väl skulle spela det sista på träningen så tänkte jag att lite kan jag ju va med ändå. Foten kändes ju bra och trygg med tejpningen. Så jag spelade, och det gick ganska bra och kul som satan! Jag tänkte mycket på vänsterfoten och använde den så lite som möjligt.. Men så kom det en situation när allt flöt på med bra spel och foten kändes knappt så jag glömde bort den, och gjorde en liknande cykelspark högt över huvudet, fast med stödbenet kvar i marken. Som i detta fallet var vänsterbenet. Så det blev att man kom upp på tå med vänsterfoten i det läget när jag sparkade bollen över huvudet med högerfoten. Och iom stukningen i vänster vristen så är den väldigt svag, och klarade inte av att hålla min kroppstyngd uppe på enbart tårna. Så vristen vek sig!
Och hela jag föll ihop med smärta.
Helvete va ont det gjorde, men tack vare tejpningen så blev det inte så allvarligt. Men är ju lite mer öm och lite mer svullen igen.
Jag är så dum!!
Så, ja jag vet, jag måste låta den få vila lite mer..
Så tråkigt bara, vill träna och vill spela!

Så nog med detta negativa inlägg hehe! ;)
TAGGA lagfest i helgen då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.