onsdag 28 oktober 2009

SJUK

Jaha igår vaknade jag och var dålig! Så det blev inget jobb för mig igår och inte idag heller. Jag har ju varit små förkyld i flera månader nu! Ibland lite värre och ibland lite mildare.. Allt från snuva till halsont och svag och öm i kroppen. Nu äntligen har det brutit ut. Jag ska nog passa på att gå till doktorn nu och se vad det är jag har. Hoppas på att få en kur! Tror min kropp behöver det!

Hoppas jag blir frisk till helgen! För då ska jag till Malmö.
Kobojsarn har inviningsfest för sin nyrenoverade studio. En hel del musikvänner är inbjudna. Och jag ser verkligen fram emot det! Kommer bli en super rolig kväll. Ska bli kul att träffa alla man inte träffat å ett tag nu.
Men men, nu återstår det bara att se ifall jag blir frisk eller inte?!

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.