söndag 6 september 2009

MTV - BABY ALICE

Hej.

I fredags var jag ute i stan med Nadja och några andra vänner. Det va helt ok.. Inte svinkul, men det är det typ aldrig när jag går ut i Göteborg. Trött på den här staden hehe..

Igår var jag hemma ensam hela dagen/kvällen och tog det lugnt... Ganska skönt faktiskt! =)

Fick även spela in en hälsning från mig och Baby Alice till en DJ i USA som lirar på en stor club där det är MTV-party! Han ville ha det för att lägga in mitt i en av våra Baby Alice låtar när han spelar den.. Alltid kul när Dj:s och radiostationer ber om sådant :)

Idag blir nog också en lugn dag.. ska nog till nadja senare idag och titta på film. Känner mig ganska seg!

Just det! Idag fick vi slutmixen på en av våra nya Baby Alice låtar.. Fett grym blev den!! Ni kommer att älska den! ;)

Nä dags att laga lite middag nu.. börjar bli hungrig.

>>>PEACE OUT<<<
Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.