torsdag 20 januari 2011

Skolbänken

Igår var jag på min andra buggkurs! Superskoj! Efter det så sov jag över i stan och hade filmkväll med brorsan och syrran :)
Innan jag åkte hem idag så körde jag syrran till skolan. Hon ville visa mig lite inne i skolan innan hon började så jag passade på att rita ett stort ansikte på tavlan i bildsalen! hahaha :P
Precis innan hennes lektion skulle börja så presenterades jag och hennes lärare, och han tyckte att jag skulle följa med in på lektionen hehe.. Så jag gjorde det! Det va ju spännande.. Rätt många år sedan man satt vid en skolbänk om man säger så ;) Jag hann iaf stanna i 25 minuter, sedan var jag tvungen att åka. För mamma behövde bilen till jobbet..



MIN DAG BESTÅR AV:
Jag måste tvätta.
Måla naglarna.
Mixa klart live-settet och bränna på skiva.
Sola.
Innebandyträning..
..direkt efter innebandyn har jag fotbollsträning :)
Och så måste jag packa också..



Jag ska ju giga i Örebro imorgon.. Hoppas vi ses där!
Som ni ser så har jag en fullspäckad dag! Någonstans imellan alla dessa punkter så ska jag äta också ;) hehe.

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.