måndag 17 januari 2011

Längtar!


Jag längtar verkligen tills imorgon och hela veckan!
Den här helgen (fredag till söndag) så har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt. Tittat på film och ätit massa gott.. Det har varit skönt! Dock så har jag blivit sjukt rastlös!

Anledningen varför jag längtar till imorgon och resterande veckan är för att DET HÄNDER NÅGOT!
Jag mår bra när jag får röra på mig :)
Veckan ser hittills ut såhär:

Måndag - Innebandyträning
Tisdag - Fotbollsträning
Onsdag - Buggkurs
Torsdag - Innebandyträning
Fredag - Gig i Örebro på "Villa Strömpis"

På lördag & söndag har jag inget planerat ännu.. Men den här veckan tänker jag även börja träna på gym. Det var aldeles för länge sedan jag var på gym nu. Jag har inte satt min fot på ett gym sedan jag flyttade hit. Och innan flytten var jag inte på gymmet i Göteborg på kanske 2-3 månader heller.

Det MÅSTE bli ändring nu.. Jag börjar må dåligt.
Så på måndag eller tisdag så ska jag gå till gymmet.
Jag är verkligen INTE i form! Jag väger min rekordvikt igen! Men den här gången så är jag också rekord-VIT! Jag har inte solat solarie mer än 1 gång på 4 månader!! Så jag är BLEK & FET!

Så nu ska jag börja ta hand om mig! Jag har ju en ny plåtning som måste göras snart till nytt omslag och pr bilder för Sandra Gee!


Jag tror jag ändrar mitt schema till såhär, får se om jag följer schemat?! Men det är ofta bra att ha det nerskrivet såhär. Mycket lättare att faktiskt ta tag i det och göra det då ;)

Måndag - Sola + Innebandyträning
Tisdag - Gym + Fotbollsträning
Onsdag - Sola + Buggkurs
Torsdag - Gym + Innebandyträning
Fredag - Sandra Gee gig i Örebro
Lördag - Vilodag
Söndag - Gym

ANNAT jag ska göra i veckan är att fixa mina naglar och kanske färga håret och klippa luggen..
Ja, för jag måste börja ta hand om mig själv igen.
Jag ska även ändra lite på matvanorna (tråkigt nog).
Nu jävlar ska jag komma igång igen! ;)
Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. Utrolig fin blogg! komenter gjerne tilbake<3

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag säljer MASSOR av NYA/OANVÄNDA kläder på min blogg.
    Bland annat festklänningar, toppar och en baseballjacka.
    Spana gärna in min bloppis, du kanske hittar något just för dig? :)
    Direktlänk: http://emzaans.blogg.se/2011/january/saljes.html

    Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt! :)


    ps, satan du är snygg alltså, jag är avis ^^

    SvaraRadera
  3. Snygg bild med det "blåsande" håret!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.