tisdag 11 januari 2011

Fotboll

Hahaha fan va nice! Ikväll ska jag faktiskt på fotbollsträning med WIK! Ska bli så jäkla kul! Se om man har några skills kvar :P Hehe.. Klart jag måste ha, jag va ju 'typ' kung när jag spelade förr HAHA :P (eller inte)
Nej men det ska iaf bli sjukt kul :)

Jacky ska med och titta. Jag stötte även på en gammal vän och fotbollskollega i affären för en liten stunds sen.. Vi kom in på fotboll och jag nämnde att jag har flyttat hem nu och att jag faktiskt skulle gå och testa mina skills på WIKs inomhusfotbollsträning ikväll! Kom du med sa jag! Hahaha hon verkade rätt sugen faktiskt! Får la se om hon dyker upp!

Ifall hon råkar läsa min blogg och glömt av tiden så är träningen
19:30 - 21:00 i VAGGERYDs Sporthall.

Det gäller även alla er andra, är ni sugna så passa på och kom förbi ;)

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.